მოსწავლეებს ეხმარება მატემატიკური აზროვნებისა და ცოდნის შეძენა-განვითარებაში. ვისურვებდი პრეზენტაცია ყოფილიყო უფრო ფერებით მრაფალფეროვანი, რაც უკეთესი იქნება აღსაქმელად ამ ასაკის მოსწავლეთათვის.
სახალისო და საინტერესო იყო იმდენად რამდენადაც ეს ეხებოდათ დაწყებითი კლასის მოსწავლეებს.დაწვრილებით იყო გაწერილი ოთხივე კვირის აქტივობები.სპეციალური საჭიროების მქონე მოსწავლეები უმჯობესია ინტეგრირებულ კლასში ჩაერთონ პროექტში შეძლებისდაგვარად
თემა ძალზედ საინტერესოა ამ ასაკის მოსწავლეებისათვის, პასუხი გაეცა იმ კითხვებს, რომელსაც ხშირად სვამენ მოსწავლეები. საინტერესო იქნება მათი ნახატები იმ რიცხვებისა, რომლის გრაფიკული გამისახულებაც მოსწონთ,ხომ არ შეცვლიდნენ რაიმეს?
პროექტის თემა საინტერესო იქნება მოსწავლეებისთვის.ამ ასაკისთვის ზუსტად არის შერჩეული.პროექტი კარგად არის დაგეგმილი.გათვლილია ძირითადი საკითხები,მხოლოდ ჩემი რჩევა იქნებოდა მოსწავლეებს თვითონ დაეხატათ ციფრების სხვადასხვა გრაფიკული გამოსახულება.
მოსწავლეებს ეხმარება მატემატიკური აზროვნებისა და ცოდნის შეძენა-განვითარებაში.
ReplyDeleteვისურვებდი პრეზენტაცია ყოფილიყო უფრო ფერებით მრაფალფეროვანი, რაც უკეთესი იქნება აღსაქმელად ამ ასაკის მოსწავლეთათვის.
რიცხვთა ლაბირინთში გარკვევა და მათზე ოპერაციების შესწავლა დაწყებითი კლასის მოსწავლეებისათვის ძალიან სახალისო და საინტერესო იქნება.
ReplyDeleteსახალისო და საინტერესო იყო იმდენად რამდენადაც ეს ეხებოდათ დაწყებითი კლასის მოსწავლეებს.დაწვრილებით იყო გაწერილი ოთხივე კვირის აქტივობები.სპეციალური საჭიროების მქონე მოსწავლეები უმჯობესია ინტეგრირებულ კლასში ჩაერთონ პროექტში შეძლებისდაგვარად
ReplyDeleteთემა ძალზედ საინტერესოა ამ ასაკის მოსწავლეებისათვის, პასუხი გაეცა იმ კითხვებს, რომელსაც ხშირად სვამენ მოსწავლეები. საინტერესო იქნება მათი ნახატები იმ რიცხვებისა, რომლის გრაფიკული გამისახულებაც მოსწონთ,ხომ არ შეცვლიდნენ რაიმეს?
ReplyDeleteპროექტის თემა საინტერესო იქნება მოსწავლეებისთვის.ამ ასაკისთვის ზუსტად არის შერჩეული.პროექტი კარგად არის დაგეგმილი.გათვლილია ძირითადი საკითხები,მხოლოდ ჩემი რჩევა იქნებოდა მოსწავლეებს თვითონ დაეხატათ ციფრების სხვადასხვა გრაფიკული გამოსახულება.
ReplyDelete